Forum

Beëinidigen hobby: iemand interesse in C128D met pak accessoires en literatuur?  

RSS
Kronkel-128d
(@kronkel-128d)
New Member

Wegens gebrek aan tijd en ruimte zoek ik een liefhebber voor mijn werkende C128D met de nodige randapparatuur, cartridges, boeken en magazines. Jaartje of dertig in bezit gehad, ooit tweedehands gekocht... Bevat: C128D met niet-originele stopkap voor het toetsenbord, losse 1571 drive met niet-originele stofhoes, Datasette C2N, MPS1200 dot matrix printer, Philips BM7502 monochrome monitor. STC Arcade joystick (1x werkend, 1x defect), Wico trackball (defect). Alle user manuals & kabels. 1x Power Cartridge (werkend), Final Cartridge III (werkend), beide met boekjes. Games in ovp, niet getest: Sailing, Space shuttle, International Soccer, Jack Attack, Willow Pattern, Spirit of the Stones. Bak met floppy's. Stapel vintage magazines zoals Commodore Info, C64'er, Dossier Commodore, RUN etc. Geling van de 128D en de 1571 valt mee. Heb foto's voor wie meer wil weten, vragen staat vrij uiteraard. Belangstelling anyone?

Citaat
Geplaatst : 17/03/2019 4:59 pm
BjornTillaert
(@bjorntillaert)
New Member

Hallo Kronkel, 

Ik ben op zoek naar een 128D om de defecte 128D die ik heb mee te vervangen. De opstelling die je opsomt lijkt me perfect voor wat ik zoek. Heb je een indicatie van wat je er graag voor had gekregen? 

Groeten, 

Bjorn

ReageerCitaat
Geplaatst : 22/03/2019 12:25 am
Kronkel-128d
(@kronkel-128d)
New Member

Dag Bjorn,

Dank voor je interesse! Hoe klinkt 250?

Groeten,

Barend

ReageerCitaat
Geplaatst : 22/03/2019 3:06 pm
BjornTillaert
(@bjorntillaert)
New Member

Hallo Barend, ik ben er zoëven in geslaagd om de advertentie zichtbaar te maken. Nee, €250 is te duur. Ik herstel commodore computers en weet uit ervaring dat er veel werk is aan computers die wel opstarten maar technisch geleden hebben na 30 jaar. Mijn bod is €150. Groeten, Bjorn

ReageerCitaat
Geplaatst : 09/04/2019 8:16 pm
Share:

Inloggen van Registreer aub