Forum

Waarom kom jij op de volgende clubdag?  

Pagina 1 / 2
  RSS
Tyball
(@tyball)
Trusted Member

Op de bijeenkomst in april ben ik al even kort langsgeweest. Nu ben ik van plan om de volgende clubdag wat langer te blijven.

Daarom maar eens een poll gemaakt, omdat ik dat nog nooit gedaan heb 😳 en omdat ik benieuwd ben waarom iedereen naar de clubdag gaat ❓ .

Zelf hoop ik met wat mensen te kunnen praten over de ontwikkelingen die ik de afgelopen jaren heb gemist wat betreft uitbreidingen voor de C64 en wat ik kan doen met Amiga OS 3 of 4, AmigaOne enzovoorts.

Citaat
Geplaatst : 08/06/2006 10:40 am
Knoeki
(@knoeki)
Trusted Member

Verschillende redenen voor mij.

Ik heb maar gestemd op 'Nieuwe oude dingen kopen', maar dat is bijzaak...
Het lijkt me ook leuk om andermans verzameling te zien, zelf geschreven programma's uit te wisselen, een beetje kletsen, dat soort dingen... πŸ™‚

hmmm... ik had eigenlijk op de 'gezelligheid'-optie moeten stemmen πŸ˜†

/knoeki

ReageerCitaat
Geplaatst : 13/06/2006 7:46 am
CBM-Nic
(@cbm-nic)
Estimable Member

Omdat de hobby al een jaar heeft stil gelegen 😳

ReageerCitaat
Geplaatst : 31/07/2006 8:41 pm
Knoeki
(@knoeki)
Trusted Member

En ondanks dat ik me op de gezelliheid verheugde ben ik niet gekomen... πŸ™
Slap excuus hiervoor: Ik had een feest, en mijn c64 is een tijdje terug overleden...>_>

/knoeki

ReageerCitaat
Geplaatst : 25/08/2006 11:49 pm
Tyball
(@tyball)
Trusted Member

Ik ben afgelopen keer ook niet geweest 😳 . De volgende keer ben ik zeker van de partij!
Zeker nu ik mijn C64 eindelijk een mooi plekje heb gegeven zonder dat ik hem helemaal speciaal te voorschijn moet halen. Ik moet echt nodig wat meer floppies halen want ik heb er nu niet zoveel πŸ™ . Of natuurlijk een kabeltje om wat spellen over te zetten.

ReageerCitaat
Geplaatst : 26/08/2006 8:21 pm
Knoeki
(@knoeki)
Trusted Member

@Tyball wrote:

Ik moet echt nodig wat meer floppies halen want ik heb er nu niet zoveel πŸ™ . Of natuurlijk een kabeltje om wat spellen over te zetten.

[off topic]
over floppy's gesproken, het schijnt dat je nog steeds nieuwe 5.25" disks kan kopen in Griekenland, Japan en/of andere landen.
[/off topic]

/knoeki

ReageerCitaat
Geplaatst : 28/08/2006 10:39 pm
odo
 odo
(@odo)
Noble Member

[off topic]
over floppy's gesproken, het schijnt dat je nog steeds nieuwe 5.25" disks kan kopen in Griekenland, Japan en/of andere landen.
[/off topic]

http://www.floppydisk.com/
nog steeds geen ervaringen mee

ReageerCitaat
Geplaatst : 26/02/2007 2:44 pm
AmiCas
(@amicas)
Eminent Member

@odo wrote:

[off topic]
[/off topic]

http://www.floppydisk.com/
nog steeds geen ervaringen mee

Die zijn nog aardig "aan de prijs". Je kan beter een oude Amiga met een paar diskettebakken erbij kopen.

ReageerCitaat
Geplaatst : 10/07/2007 11:49 pm
Albert
(@albert)
Trusted Member

IK vind de sfeer in ieder geval altijd uitstekend. Verder leer ik er heel veel "nieuwe" dingen en zijn er altijd wel leuke (gratis) spulletjes op de kop te tikken. Wat ik verder vind is dat het zeker geen ingeslapen zootje is. Vooral al die nieuwe dingen zoals de MiniMig, 1541-III en de ultimate zijn ontzettend cool. Ook de thema's zijn geslaagd, iedere keer zijn er daarom weer andere dingen te zien en beleven.

ReageerCitaat
Geplaatst : 27/07/2007 8:59 am
Hokus Pas
(@hokus-pas)
Noble Member

Ik ben nog nooit naar een clubdag geweest, en heb er ook niet zoveel interesse in.
Ik beleef mijn hobby in de prive sfeer.
Neemt niet weg dat ik het werk van de Commodore G.G. niet ondersteun.
Ik ben niet voor niets lid van deze club.
En ook dit FORUM vind ik heel waardevol.

Groeten,

Hokus.

ReageerCitaat
Geplaatst : 27/07/2007 9:32 am
AmiCas
(@amicas)
Eminent Member

Ben ik met je eens.

Ik had graag willen komen maar heb net een last minute geboekt. Ben dan met vakantie.

ReageerCitaat
Geplaatst : 31/07/2007 5:38 pm
patrick
(@patrick)
Estimable Member

ik ga dit keer naar de bijeenkomst om mijn 1541III te laten updaten door jan! ga ook zeker voor de gezelligheid!!

ReageerCitaat
Geplaatst : 10/03/2008 3:40 pm
McVenco
(@mcvenco)
Honorable Member

En ik kom de volgende keer omdat ik nu eens Γ©cht op de meeting wil zijn, en niet na een uur of 2 weer pleite ben. Ook neem ik dit keer een fatsoenlijke computer mee, ik weet alleen nog niet welke - een A2000, A3000 of A4000T.

ReageerCitaat
Geplaatst : 10/03/2008 6:12 pm
patrick
(@patrick)
Estimable Member

dan kunnen we wel op de fiets gaan, aangezien je ook uit vleuten komt!!!

ReageerCitaat
Geplaatst : 12/03/2008 9:13 pm
McVenco
(@mcvenco)
Honorable Member

Hmmm.. op een gare ouwe fiets naar Maarssen met een Amiga plus monitor achterop....

Denk dat ik de auto maar neem :D:D:D:D:D:D

ReageerCitaat
Geplaatst : 12/03/2008 9:15 pm
Pagina 1 / 2
Share:

Inloggen van Registreer aub