Forum

Help! leden gezocht......  

RSS
commodore-gg
(@commodore-gg)
Estimable Member

*** je moet wel inloggen om mee te doen aan de poll !!! ***

Hoi mensen,
We hebben nog steeds redelijk veel leden (850) maar het is de laatste jaren wel wat minder geworden. Nou doen we allerlei extra's en hopen ons ledenbestand op peil te houden of zelfs te vergroten. Zo hebben we laatste jaren een expositie gehouden i.v.m. het 20 jarig jubileum van de C64, een SID muziek/demo dag, Amiga party's, een retro game en computerdag enzovoorts. Ook hebben we inmiddels een gaaf blad, hebben een extra grote stand op de HCC dagen met een game-eiland en zijn we nog veel meer van plan. Niet om zielig te doen maar vergis je niet in de berg werk die we hiervoor moeten verzetten...... Nu is niet iedereen die Commodore fan is meteen een HCC fan maar om al dit soort dingen te blijven doen is het voor ons toch belangrijk om "groot" te blijven, elk lid levert ons 2,50 per jaar op en daar moeten we alles van doen........ We zouden het op prijs stellen als jullie de poll in willen vullen en eventueel een toelichting willen geven. Op die manier kunnen we een beetje inzicht krijgen in het hoe en waarom, alvast bedankt !

Citaat
Geplaatst : 05/07/2004 9:49 am
sh0cktr00per
(@sh0cktr00per)
Eminent Member

Het ligt in de planning om volgende week op de clubdag langs te komen, en dan zal ik daarna beslissen of jullie mijn 2,50 per jaar verdienen 😉

ReageerCitaat
Geplaatst : 12/08/2004 10:40 am
C_Nerd
(@c_nerd)
Eminent Member

Ik mis de optie "ben ik zeker van plan". Ik wil wel lid worden maar moet me alleen nog even aanmelden.

ReageerCitaat
Geplaatst : 12/08/2004 6:47 pm
CBM-Nic
(@cbm-nic)
Estimable Member

Wat kost lid worden eigenlijk ? Ik wil best commodore-gg steunen hoor ! Vind het een gewldig goeie club/site

ReageerCitaat
Geplaatst : 12/08/2004 6:55 pm
Henk
 Henk
(@henk)
Eminent Member

Heb mezelf al overtuigt. Kan ik ook lid worden tijdens de aankomende clubdag in Maarssen?

ReageerCitaat
Geplaatst : 14/11/2004 6:41 pm
E-man
(@e-man)
Reputable Member

Heb me van de week maar eens opgegeven als lid. Ik was voorheen al lid van de HCC, maar probeer maar eens door te geven dat je je lidmaatschap van de Computer Totaal wil opzeggen maar nog wel lid wil blijven van de HCC... dan ben je dus van beide geen lid meer.

Gelijk maar even doorgeven dat ik bij de Commodore-GG wil C=

ReageerCitaat
Geplaatst : 05/10/2011 10:59 am
patrick
(@patrick)
Estimable Member

ik wil graag de commodore gg ondersteunen door lid te worden, maar heb totaal geen behoefte om de HCC op welke manier dan ook te ondersteunen. dit komt door negatieve bevindingen uit het verleden!

ReageerCitaat
Geplaatst : 05/10/2011 1:31 pm
berry
(@berry)
Estimable Member

Ik wil graag €10 euro per jaar direct aan de Commodore-gg doneren maar niet aan de HCC, daar ik helemaal niets met andere retro heb dan Commodore (ook de persoonlijke homepage en email adres doen me niets).

Hoe kunnen we direct overmaken naar de C-gg?

ReageerCitaat
Geplaatst : 05/10/2011 11:54 pm
Rubencc
(@rubencc)
Eminent Member

Even een oud topic aanzwengelen...

Misschien moet het lid worden iets moderner worden gemaakt. Ik wilde een half uurtje geleden lid worden nadat ik schaamteloos informatie van de site had geript om een Wiki mee te gaan vullen. (Wel met bronvermelding! :wink:) Maar de procedure van lid worden en betalen stond me niet aan, dus heb het niet gedaan.

Allereerst is een formulier knippen/invullen/plakken en mailen niet echt van deze tijd, maar dat nog tot daar aan toe. Maar dan betalen via automatische incasso dat gaat al helemaal niet gebeuren. Toen ik me daarna wilde aanmelden op het forum voelde ik me bovendien ook niet echt welkom meer, want registreren mag niet meer. Gelukkig bleek mijn oude account nog te bestaan, moest alleen even diep in mijn geheugen graven voor het password.

Zou het niet handiger/beter zijn om bijvoorbeeld via PayPal betaling lid te kunnen worden. Dat is vele malen makkelijker voor degene die lid wil worden en het trekt wellicht ook veel meer "impulsieve" leden aan.

Vergelijkbaar voorbeeld: "vroeger" downloadde ik alles wat ik maar illegaal kon downloaden. Kopen was er niet bij, want ik ga niet mijn creditcard-gegevens online invoeren of een handmatige betaling doen en dan dagen wachten tot het rond is. Maar sinds ik PayPal gebruik... ik heb nog nooit zoveel software braaf gekocht. Geef regelmatig tientallen Euro's uit aan software die ik achteraf eigenlijk helemaal niet gebruik. Het is zo makkelijk, even klikken, wachtwoord invullen bij PayPal, teruggestuurd worden naar de site en klaar. Iets kopen is letterlijk binnen een minuut gepiept nadat je op die gele knop klikt!

ReageerCitaat
Geplaatst : 10/08/2012 10:54 pm
Share:

Inloggen van Registreer aub