Forum

Retro computers  

Pagina 2 / 2
  RSS
CommanderF
(@commanderf)
Reputable Member

Ik heb een jaar geleden ook een TI-99/4A gekocht. Maar daar verder nog eigenlijk niets mee gedaan. Ben nog zoekende naar informatie (documentatie, programma's) op internet. Als ik ooi nog een keer tijd heb....
Helaas heb ik verder geen randapparatuur. Een vorm van data-opslag (anders dan cassette) zou welkom zijn.
Tot die tijd staat hij netjes opgeborgen in de kast bij de rest van de verzameling.

ReageerCitaat
Geplaatst : 23/10/2013 12:40 pm
Omnidextrous
(@omnidextrous)
Eminent Member

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens meer weet hoe ik destijds de data opsloeg. Ik denk nog op cassette. Volgens mij was onze Atari 800XL de eerste computer met diskdrive. Weet wel dat ik met mijn moeder het spel Parsec helemaal grijs gespeeld heb, dat hadden we op een cartridge staan.

(Ik kan me op onze Texas Instruments overigens niet de spraak herinneren, zal wel een extra uitbreiding geweest zijn ofzo.)

ReageerCitaat
Geplaatst : 23/10/2013 8:06 pm
gamemaster-maarten
(@gamemaster-maarten)
Eminent Member

Ik had 1 jaar terug een Computer gekregen van een Collega van mijn Vader. Die man had vroeger een msx gehad. En hij werkt nogsteeds compleet. Het nadeel is dat er geen Handleiding instaat. Maar ik ga er wel genoeg spelen voor verzamelen in iedergeval japanse box arts. Die zijn toch wel het mooist 😛

ReageerCitaat
Geplaatst : 11/07/2014 5:03 pm
Skin-nl
(@skin-nl)
Trusted Member

Ik heb 😀

Commodore 16/64/128/A1200
Neo Geo X
OpenPandora
PSP
Xbox/360

ReageerCitaat