Forum

Commodore/Amiga magazines  

RSS
CommanderF
(@commanderf)
Reputable Member

Ik kwam vandaag een grote verzameling gescande magazines tegen in de nieuwsgroepen. Te veel om hier even op te noemen. Maar ga zelf maar eens naar deze {verouderde link verwijderd} om te kijken.
Je kan zelf het aantal getoonde items op 250 per pagina zetten en ook de zoekwoorden aanpassen. Voor iedereen die ze zelf uit de nieuwsgroepen kan downloaden: veel leesplezier. Alle anderen moeten even wachten tot in Maarssen, ik neem dan de hele verzameling mee.

Citaat
Geplaatst : 29/01/2011 12:03 pm
C64 DirectToNostalgia
(@c64-directtonostalgia)
Trusted Member

Hey bedankt, zal er eens tussen kijken.

ReageerCitaat
Geplaatst : 30/01/2011 9:40 am
commodore-fan-ceetje
(@commodore-fan-ceetje)
Active Member

Mijn opa heeft nog een commodore hcc blad een amiga world blad en meerdere bladen en handleidingen.

ReageerCitaat
Geplaatst : 10/08/2014 1:37 pm
gamemaster-maarten
(@gamemaster-maarten)
Eminent Member

Jammer dat ik geen Commodore Magazine's heb. Ik heb wel oude Magazine's van Ngamer Gamepro en Power unlimited. Waaronder Ngamer voor Nintendo spellen gaan. Toen in mijn tijd nog ging Ngamer vertellen over de allerlaatste keer van de Gamecube. Die plaatsvond met de Revolution wat later WII wordt in de final release. En mijn Gamepro magazine's waren van 2003 2004. Dus ook zesde generatie console's. Dus ik wil mischien ooit wel een keer aan Commodore Magazine's komen. De leukste magazine's wat over Retro Games gaat is Retro Gamer. Moet je verzenden naar Engeland naar Nederland. Dus abboneren is duur. 🙁 Ik heb het niet gedaan.

ReageerCitaat
Geplaatst : 08/11/2014 10:21 am
Share:

Inloggen van Registreer aub