Forum

Notifications
Clear all

C64-spullen in de aanbieding  

RSS
BvdW
 BvdW
(@bvdw)
New Member

Hallo allemaal,

De tijd is gekomen dat ik afscheid ga nemen van mijn Commodore-hardware. Dat wil zeggen: 2 stuks C64 (een witte en een bruine), een 1541, joysticks en alle floppy's + wat bandjes van weleer. De tijd voor zorgvuldig onderhoud ontbreekt me simpelweg en dan geef ik het spul liever aan iemand die het waardeert.

Van mij mag het gratis weg, *MAAR* ik zou dan wel graag een Zoomfloppy of ander verloopje van de 1541 naar een PC met USB een weekje willen lenen om mijn oude floppen te verhuizen naar mijn nieuwe FPGA-setup.

Het loont voor mij stomweg niet om zo'n verloop te kopen voor die ene doos floppen waarvan ik niet eens weet hoeveel er nog leeft, dus vandaar.

Citaat
Geplaatst : 22/08/2020 2:49 pm
Jbrhuzink
(@jbrhuzink)
New Member

Hallo, ik ben zojuist lid geworden van deze club.

De Commodore 64 was vroeger mijn eerste computer.

Toevallig was ik net op zoek naar eentje. Ik hou mij dan ook ten zeerste aanbevolen. Mocht uhu mij gunnen, dan kom ik hem graag bij u ophalen. Als tegenprestatie ben ik best bereid om u een vergoeding te betalen waarvoor u zo'n adapter kan aanschaffen.

Ik zie uw antwoord graag tegemoet, en als ik de gelukkige mag zijn, dan kan ik mijn zoontje ook eindelijk eens laten zien dat zijn vader niet geheel analfabeet is met computers.

Mvg, Roy huzink

This post was modified 3 maanden geleden by Marien
ReageerCitaat
Geplaatst : 25/08/2020 6:50 pm
Share: