Forum

vernieuwde website?  

Pagina 1 / 2
  RSS
Retro-Arjan
(@baco1978)
Reputable Member

Fijn om te zoen dat er weer een update gedaan is.

De Website ziet er netjes en overzichterlijk uit.

En verder is het natuurlijk weer heel fijn dat het forum weer benaderbaar is 😀

complimenten aan de heren achter de schermen 🙂

Citaat
Geplaatst : 21/02/2017 9:15 am
Marien
(@marien)
Lid Admin

Inderdaad een nieuwe website! Maar we moeten er wel bij zeggen dat we nog lang niet klaar zijn. Er mist nog het e.e.a. - zoals de foto's van de clubdagen - maar daar wordt hard aan gewerkt.

Vragen, opmerkingen, suggesties en ideeën zijn altijd welkom.

ReageerCitaat
Geplaatst : 22/02/2017 9:14 pm
nhoijtink
(@nhoijtink)
Reputable Member

ik blijf dat drop-down menu probleem hebben..... 😥

ReageerCitaat
Geplaatst : 23/02/2017 7:41 am
jalov
(@jalov)
Trusted Member

Ik heb er ook nog steeds last van. Elke keer als ik een berichtje ga lezen floept dat ding naar de rechterkant van het scherm. Niet weg te branden en te kijken.

ReageerCitaat
Geplaatst : 24/02/2017 1:02 pm
odo
 odo
(@odo)
Noble Member

blijf ook menutjes zien 🙁 niet echt handig

ReageerCitaat
Geplaatst : 25/02/2017 4:48 pm
Siem
 Siem
(@siem)
Estimable Member

Zo moeilijk is het niet vrienden..Klik op het pijltje en weg is het menu..

Gr. Siem

[attachment=0]menu.jpg[/attachment]

ReageerCitaat
Geplaatst : 25/02/2017 11:01 pm
nhoijtink
(@nhoijtink)
Reputable Member

Onzin Siem, is gewoon een bug in het forum dat aangepast dient te worden, en niet eens zo moeilijk. Het wegklikken werkt niet, omdat dan alle andere dropdowns gewoon zichtbaar blijven, probeer maar een een bericht-thread te openen, bovenin een dropdown, rechts een dropdown, links een dropdown, etc......

In Common.css in class '.dropdown' even regeltje toevoegen met 'display: none;' en het is klaar denk ik.... tenzij er nog op andere plekken vergeten is de dropdown te 'verbergen'.

ReageerCitaat
Geplaatst : 26/02/2017 8:35 am
Siem
 Siem
(@siem)
Estimable Member

nhoijtink wrote:

Onzin Siem, is gewoon een bug in het forum dat aangepast dient te worden, en niet eens zo moeilijk. Het wegklikken werkt niet, omdat dan alle andere dropdowns gewoon zichtbaar blijven, probeer maar een een bericht-thread te openen, bovenin een dropdown, rechts een dropdown, links een dropdown, etc......

In Common.css in class '.dropdown' even regeltje toevoegen met 'display: none;' en het is klaar denk ik.... tenzij er nog op andere plekken vergeten is de dropdown te 'verbergen'.

Je hebt helemaal gelijk.. Zo ver had ik het nog niet bekeken. Maar ik neem aan dat het wel goed komt. 🙂

ReageerCitaat
Geplaatst : 28/02/2017 12:47 am
Fonz
 Fonz
(@fonz)
Estimable Member

Sinds de update van de website vindt ik het niet leuk meer op dit forum. Onoverzichtelijke interface met aardig wat bugs. Ook is niet meer zichtbaar wat de nieuwe ongelezen berichten zijn, te monochrome allemaal. Saai, ik merk dat ik niet meer vaak hier kom, terwijl ik wekelijks ff kwam loeren op het forum.

ReageerCitaat
Geplaatst : 01/04/2017 6:42 pm
Hokus Pas
(@hokus-pas)
Noble Member

Dat gevoel heb ik er ook bij Fonz....

Het is en blijft natuurlijk wel vrijwilligerswerk.

Groet,

Ron

ReageerCitaat
Geplaatst : 02/04/2017 10:38 am
odo
 odo
(@odo)
Noble Member

Same here 🙁

ReageerCitaat
Geplaatst : 04/04/2017 9:17 pm
dmantione
(@dmantione)
Trusted Member

Ik weet dat het vrijwilligerswerk is, maar ik wil de betrokkenen toch op het hart drukken er prioriteit aan te geven: Voor een onderwerp waar maar een kleine groep mensen geïnteresseerd is is, is on-line communicatie heel erg belangrijk. In het bijzonder is het belangrijk activiteit zichtbaar te maken voor de gemeenschap. In deze vervult de voorpagina van de groep een heel belangrijke rol, omdat er regelmatig nieuws gemeld wordt, maar ook forums zijn zeer belangrijk. In die zin was het niet behulpzaam dat de voorpagina lange tijd geen forumactiviteit meer toonde. Dat is nu verholpen, maar nu het forum zelf bar slecht functioneert krijg ik het idee dat de boel doodbloedt en valt er geen activiteit meer te tonen.

Ik ben het ook met de mensen hieroboven eens dat de upgrade van de forumsoftware van gebruikerszijde gezien een achteruitgang is geweest, ook indien ik door de bugs heen probeer te kijken.

ReageerCitaat
Geplaatst : 05/04/2017 1:10 pm
nhoijtink
(@nhoijtink)
Reputable Member

Fonz wrote:

Sinds de update van de website vindt ik het niet leuk meer op dit forum. Onoverzichtelijke interface met aardig wat bugs. Ook is niet meer zichtbaar wat de nieuwe ongelezen berichten zijn, te monochrome allemaal. Saai, ik merk dat ik niet meer vaak hier kom, terwijl ik wekelijks ff kwam loeren op het forum.

Ongelezen berichten vind je nu links-boven onder 'Snelle Links', prima mee te werken ALS je het eenmaal weet....

ReageerCitaat
Geplaatst : 08/04/2017 11:46 pm
odo
 odo
(@odo)
Noble Member

Moet echt wat meer kleur hebben maakt het gelijk 1000% gezellig.Gelukkig geen spastische menu's meer 🙂 En hier ook iets duidelijkere nieuwe topics 🙂

ReageerCitaat
Geplaatst : 15/04/2017 12:02 am
jalov
(@jalov)
Trusted Member

Mooi zo, ik kan het hele mailtje weer lezen zonder dat het menuutje het verstoort. Bedankt voor de aanpassing.

ReageerCitaat
Geplaatst : 15/04/2017 4:34 pm
Pagina 1 / 2
Share:

Inloggen van Registreer aub