Forum

de mssiah cartridge (c64)  

RSS
odo
 odo
(@odo)
Noble Member

De prophet cartridge is Discontinued
http://www.mssiah.com/
want one 🙂

Citaat
Geplaatst : 17/12/2007 2:55 pm
McVenco
(@mcvenco)
Honorable Member

Goed dat ik er toch maar eentje gekocht heb. Ik heb hem nog niet echt gebruikt, maar daar komt nog wel verandering in.

Cool trouwens dat de Mssiah ingebouwd MIDI heeft, misschien ga ik die cartridge ook nog wel kopen wanneer ie beschikbaar is...

Nu alleen die SID2SID nog een keer solderen 😀

ReageerCitaat
Geplaatst : 17/12/2007 3:10 pm
odo
 odo
(@odo)
Noble Member

Zelf denk ik nu dat ik hem niet koop 🙂 Ik gebuik liever trackers.
Het is gewoon een hebbe dingetje voor me 🙂
BTW ben ook bij dat ik de mmc64 en retroreplay heb gekocht .Die worden ook niet meer gemaakt.Het is nu de mmc Replay

ReageerCitaat
Geplaatst : 03/01/2008 1:56 pm
vincent
(@vincent)
Trusted Member

Die cart. is best tof.. 😀

Eindelijk een reden om met midi aan de slag te gaan 😉

ReageerCitaat
Geplaatst : 27/03/2009 6:13 pm
vincent
(@vincent)
Trusted Member

Testje op mn gemodde commodore, leuk speelgoed is het 🙂

ReageerCitaat
Geplaatst : 20/04/2009 5:29 pm
Skin-nl
(@skin-nl)
Trusted Member

Moet je nagaan kom er nu pas achter dat de mssiah cartridge bestaat :mrgreen:

Is het mogelijk om met een midi --> usb converter je c64 achter je pc te gooien en met een
muziek programma op je pc de mssiah aan te sturen in plaats van een midi keyboard?

ReageerCitaat
Geplaatst : 26/12/2013 2:05 pm
McVenco
(@mcvenco)
Honorable Member

@Skin-nl wrote:

Is het mogelijk om met een midi --> usb converter je c64 achter je pc te gooien en met een
muziek programma op je pc de mssiah aan te sturen in plaats van een midi keyboard?

Yep, Ableton is ideaal daarvoor. Met even googlen op "c64 mssiah ableton" vind ik al allerlei youtube filmpjes en nog wat links. Als je wat verder zoekt moet je vast nog wel meer info kunnen vinden...

ReageerCitaat
Geplaatst : 28/12/2013 11:46 am
Skin-nl
(@skin-nl)
Trusted Member

@McVenco wrote:

@Skin-nl wrote:

Yep, Ableton is ideaal daarvoor. Met even googlen op "c64 mssiah ableton" vind ik al allerlei youtube filmpjes en nog wat links. Als je wat verder zoekt moet je vast nog wel meer info kunnen vinden...

Oke Super Bedankt voor de info 😀

gr Michael

ReageerCitaat
Geplaatst : 28/12/2013 3:29 pm
vincent
(@vincent)
Trusted Member

Heb 'm zelf met wat andere midi dingen (MIDINES, ook retevet!) in m'n setup hangen bestaande uit een yamaha rm1x, roland tb303,tr606 en een klein doepfer modular systeempje. de mssiah en midines sequence ik met renoise. Wat een heerlijke tracker is dat zeg!

grtz, vince

ReageerCitaat
Geplaatst : 19/02/2014 11:53 pm
odo
 odo
(@odo)
Noble Member

Gebruik renoise ook moet wel ff wennen aan 3.0 is beta

ReageerCitaat
Geplaatst : 20/02/2014 10:42 pm
Share:

Inloggen van Registreer aub